reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Gállová

Lucia Gállová

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Mám rada rôzne zvláštne, iné, naoko nedokonalé veci a bytosti. Sú pre mňa nevyčerpateľným zdrojom inšpiráce a energie.Snažím sa žiť v harmónii s nimi. Neubližovať nikomu/ničomu živému/neživému. Žiť, baviť sa, vzdelávať sa, jesť a realizovať sa tak, aby to nebolo na úkor žiadnej bytosti.www.veganstvo.sk Zoznam autorových rubrík:  Životné prostredieCestovanienávštevydetské domovynezaradenéPráca, ktorú mám radaNetradičné receptySvet autistov

reklama

Netradičné recepty

Ryžovo-kokosová torta

Lucia Gállová

Ryžovo-kokosová torta

Už vyše roka navštevujem akciu Vegánske večere v Bratislave, ktorá sa koná zhruba každú druhú nedeľu  v mesiaci, v klube A4. Sú to  veľmi milé stretnutia, kde sa stretávaju vegáni, vegetariáni, ale aj všetci tí, ktorí sa zaujímajú o zdravý, alternatívny spôsob stravovania.

  • 18. máj 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 784x
  • 7
Neviete čo s vlašskými orechmi?

Lucia Gállová

Neviete čo s vlašskými orechmi?

Doma máme na záhrade starý orech. A ten rodí a rodí a rodí. Vždy máme veľa vlašských orechov, bolo to tak odnepamäti. Sladké orechové jedlá poznáme všetci, mám veľmi rada orechové múčniky, koláče, záviny, štrúdle, šúľance, rezy...

  • 24. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 838x
  • 3
Pšenová kaša s rebarborou

Lucia Gállová

Pšenová kaša s rebarborou

Vyzerá ako lopúch a jej listy sú jedovaté. Rebarbora. Prvýkrát som sa s ňou stretla ako dieťa a nebol to príjemný zážitok. V koláči som zaregistrovala niečo kyslé a – cudzie.

  • 23. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 227x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu