reklama

Mám rada

... keď čas nehrá rolu... keď dýcham slobodu... keď cieľom je cesta ... len tak sa túlať, byť vďačná, cítiť, milovať, proste BYŤ.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Mám rada miesta, ktorých názov nie je dôležitý, dôležité je posolstvo

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

tie vzácne miesta, ktoré ešte dýchajú pokojom,

Obrázok blogu

keď počujem lístie hučať tajomným jayzkom vetra, a len tuším o čom...

Obrázok blogu

keď ma slnko pohladí...

Obrázok blogu

keď ho môžem nájsť všade...

Obrázok blogu

chvíle čisté ako

Obrázok blogu

nemých svedkov vekov

Obrázok blogu

keď po dlhom spánku príde pekné ráno

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

keď mám na výber, lebo obe cesty vedú niekam.

Obrázok blogu
Lucia Gállová

Lucia Gállová

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Mám rada rôzne zvláštne, iné, naoko nedokonalé veci a bytosti. Sú pre mňa nevyčerpateľným zdrojom inšpiráce a energie.Snažím sa žiť v harmónii s nimi. Neubližovať nikomu/ničomu živému/neživému. Žiť, baviť sa, vzdelávať sa, jesť a realizovať sa tak, aby to nebolo na úkor žiadnej bytosti.www.veganstvo.sk Zoznam autorových rubrík:  Životné prostredieCestovanienávštevydetské domovynezaradenéPráca, ktorú mám radaNetradičné receptySvet autistov

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu