reklama

Venované (nielen) ženám

Toto je vlastne Martinov blog venovaný ženám. A zároveň ja tento blog venujem Martinovi. Lebo je skvelý. Martin je klientom domova sociálnych služieb pre deti a dospelých s mentálnym postihnutím. Veľmi rád píše - básničky, venovania, bonmoty, vtipy, postrehy. Takisto v hovorenom prejave je vtipný, pohotový glosátor, mám čo robiť, aby som s ním udržala krok. Je výborný v žolíku, ale najväčšiu radosť má, keď vyhrá jeho partner. Včera som za ním prišla, že: "Martin, môžeš prosím Ťa do nášho časopisu napísať nejaké venovanie ženám? Stačí pár viet."Martin: "Super nápad, to je telepatia, práve som to chcel navrhnúť."O nejakú polhodinku mi priniesol toto:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Venované ženám

Ženy majú deň jasný,
Prajem každej jednej deň krásny.

Sú to stvorenia milé, prajem im,
nech zažijú len najkrajšie chvíle.

Dlhú dobu zdravie, radosť, šťastie,
Lebo ich obľúbenosť stále rastie.

Vás prosím milí muži,
nechajte každú kočku na pokoji,
nech si môže svoju obľúbenosť
a lásku aj od ostatných užiť.

Toľko báseň.
Čo si na ženách máme vážiť? To, že sú mamy a darujú život deťom. Tak si ich vážme, lebo bez nich by sme neexistovali. Takže kočky milé, verím, že nielen ja, ale všetci muži urobia maximum preto, aby ste zažili tie najkrajšie chvíle.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Martin

Martin utrpel ťažký úraz, po ktorom nedokáže fungovať sám. Okrem iných ťažkostí mu robí veľký problém orientrácia. Je veľkým úspechom, ak odniekiaľ trafí späť k nám do svojej skupiny. V jedálni stále pracne hľadá svoje miesto, aj keď sa to dennodenne opakuje. Musíme ho navigovať. Tiež mu veľmi "nevoňajú" akékoľvek manuálne práce.


Možno je ešte veľa iných vecí, ktoré mu nejdú.
Je len na nás ako Martina a jemu podobných ľudí budeme vnímať.
Či skrz jeho nedostatky, alebo skrz jeho DARY.

Neviem, ako Vám, ale mne Martin svojim venovaním spravil pekný deň a trvá až doteraz.


Lucia Gállová

Lucia Gállová

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Mám rada rôzne zvláštne, iné, naoko nedokonalé veci a bytosti. Sú pre mňa nevyčerpateľným zdrojom inšpiráce a energie.Snažím sa žiť v harmónii s nimi. Neubližovať nikomu/ničomu živému/neživému. Žiť, baviť sa, vzdelávať sa, jesť a realizovať sa tak, aby to nebolo na úkor žiadnej bytosti.www.veganstvo.sk Zoznam autorových rubrík:  Životné prostredieCestovanienávštevydetské domovynezaradenéPráca, ktorú mám radaNetradičné receptySvet autistov

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu